reklama

Všetko sa mení...

Bol som veľkým odporcom dáždnikov. Už je to lepšie. Prečo práve dáždnikov? Ani sám neviem. Niekto nemá rád špenát a ja nemám rád špenát a dáždniky. Prišiel som na to už dávnejšie, keď pršalo. Každý mal dáždnik, ja samozrejme nie. Načo by som ho držal rukou, keď ju môžem mať vo vrecku? Mám rád, keď prší a kvapky po mne pekne stekajú. Aspoň z toho dažďa niečo mám. Dáždnik by mi pokazil môj celý zážitok a to by nebolo ono.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Keď som bol eštemaličký, tak som nosil pršiplášť, tak tomu hovorím vynález. To určite vymyslelnejaký šikovný muž. Neviem prečo, ale keď pozerám na dáždnik, myslím si, že tenzase vymyslela žena. Možno to zdanie iba klame, kto vie?

Ozajstnú siludáždnika som pocítil nedávno, asi pred troma dňami. Ešte stále som rozčarovaný.Nemám svoj osobný dáždnik, tento bol požičaný. Nechcel som ho použiť, ale muselsom. Keď som ho roztvoril, bol to fakt čudný pocit. Nevedel som, že aj udieraniekvapiek o plátno ma niečo do seba. Keď som mal ,,strechu,, nad hlavou taksom dážď doslova provokoval aby bol silnejší, lebo mne ublížiť nemohol. Mámpocit, že bolo vidno, že som dáždnik nemal dlho v ruke. Tváril som sa asitak isto, ako vtedy dávno, keď som nosil pršiplášť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo to pre mňaťažké. Prekonal som sám seba, keď som ho použil. Veď som bol jeho odporcom.Cítil som sa, ako keby som prišiel na dievčenskú párty a tváril sa, akobynič. Prežil som to a odvtedy, keď vidím človeka s dáždnikom, tak touž beriem normálne. Ako som už povedal, všetkosa mení a ja možno niekedy pochopím aj takým veciam, ako je žehličkana vlasy, alebo kabelka s úložným priestorom piatich centimetrovštvorcových...

Radoslav Grega

Radoslav Grega

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som to iba ja... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu